eBA Mobil İmza: Hem Kolay, Hem Güvenli!

eba_e-imza2

Günümüzde en çok kullanılan yöntemlerden olan mobil imza, siz işlemlerinizi yaparken zamandan tasarruf sağlıyor. Aynı zamanda güvenli olan bu yöntem ile kağıt israfını önleyebilir, doğaya dost kurum ve çalışanlar yaratabilirsiniz.

Peki Mobil İmza nedir?
5070 Sayılı Elektronik İmza Kanunu’nda tarif edilen ve ıslak imza ile eşdeğer imzanın GSM SIM kartları kullanılarak atılmasını sağlayan bir hizmettir. Bimser Çözüm Doküman ve İş Akışı Yönetim Sistemi eBA Ürün Müdürü, Onur Kızılyel ile Mobil imza hakkında konuştuk. Bildiğiniz üzere Doküman ve İş Akışı Yönetimi konusunda alanında uzman olan eBA; kurumun ya da organizasyonun kurumsal hafızasını düzenleyerek, sağlıklı ve güvenli olarak verilerinizin tutulmasını sağlar. Özetle kağıtsız ofis yönetim sistemi diye tanımlanan eBA, modüllerinden biri olan e-imza altyapısı ile beraber sunduğu mobil imza teknolojisi sayesinde belgelerinizi elektronik ortamda imzalamanıza yardımcı olur. eba_e-imza3
Kolay ve güvenli bir şekilde sisteme giriş.
Kullanıcılarınıza yeni kullanıcı adları ya da şifreler ezberletmeden, kolay ve güvenli bir şekilde sahip oldukları mobil imza ile giriş yapma olanağı sağlarsınız. Bu sayede şifre karmaşasına da son vererek, zamandan tasarruf edersiniz. eba_e-imza4
Herhangi bir akıllı kart veya okuyucu taşımadan, bulunduğunuz lokasyondan ıslak imzanızı eBA uygulaması ile atabilirsiniz.
Mobil imza alt yapısı sayesinde yanınızda herhangi ek bir donanım bulundurmanıza gerek kalmadan sahip olduğunuz cep telefonundan faydalanarak, kolaylıkla imza atabilirsiniz. Böylelikle hem e-imza maliyetlerini düşürür, hem de daha kolay ve güvenli bir şekilde imzalama işleminizi gerçekleştirirsiniz. eba_e-imza4
Belgelerinizi güvenli, çevreye dost bir şekilde imzalayabilir; belgelerinize yasal geçerlilik kazandırabilirsiniz.
eBA Belge ve Doküman Yönetimi alt yapısı içerisinde sakladığınız mobil imzalı ya da elektronik imzalı dokümanlarınız artık bu teknoloji sayesinde hukuksal geçerlilik de kazanıyor. 23.01.2004 yılında 5070 sayılı elektronik imza kanunu ile devreye giren bu düzenlemeyle artık elektronik imzalı belgelerde bağlayıcılık kazanarak, belgelerin güvenli ve sistematik bir biçimde saklanması sağlanıyor. Bu ihtiyaç dahilinde hayata geçirilen eBA Belge Yönetim sistemi sayesinde belgelerinizin yaşam döngülerini kolaylıkla takip edebilirsiniz.