Sorunsuz kurulum ve implementasyon, yapıcı ve zamanında destek!

  • Şirket Profili

    g2m Sektör: Hizmet Lokasyon: İstanbul

    Müşteri Görüşü

    Piyasadaki maliyet, referans ve kullanılabilirlik olarak en uygun ürün olarak eBA’yı gördük. Kurulum ve implementasyonda sıkıntı çekmedik.

    Author's imageMuzaffer AtçekenBilgi Sistemleri Şefi
  • Faaliyet Alanı

    Ev dışı tüketim sektörünün güçlü tedarikçisi olarak; 1981’den günümüze kadar otel, restoran, kafe, yemek şirketleri gibi ev dışı tüketim noktaları ile üreticiler arasında köprü görevini üstlenerek her türlü gıda, sarf ve temizlik malzemelerinin satış-pazarlama, dağıtım ve lojistik hizmetlerini sunmaktayız.

    Otellerin, restoranların ve yemek şirketlerinin etkin ve profesyonel bir biçimde yönetilmesi için çalışıyor, 10 binden fazla ürün ile 17.000 kayıtlı müşterimize hizmet götürüyoruz. Güçlü satış ekibimiz ve ulusal dağıtım ağımız ile bugün birçok uluslararası ve ulusal markanın ilk tercihi ve distribütörüyüz.

    Ev dışı tüketim sektöründe pek çok ‘ilk’e imza attık; ISO 9001 ve 22000 kalite belgelerimiz ve geniş ürün yelpazemiz ile uluslararası standartlarda bir satış ve dağıtım organizasyonuna sahibiz.

    Sektöre eğitimli eleman istihdamı sağlayan, müşteri talep ve ihtiyaçlarını yakından takip ederek mevcut iş modelini geliştirmek üzere yatırımlar yapan, Türkiye’de ev dışı tüketim sektörünün lider oyuncularından biriyiz.

    Bugün firmamız, Türkiye’de 70 ilde toplamda 45.000 m2 alan, 11 dağıtım merkezi, 350 kamyon ve 900 çalışanı ile faaliyet göstermektedir.

    Problem

    Şirket geneline yayılabilecek bir süreç otomasyonu ihtiyacı vardı. Farklı platformlarda bulunan akışsal uygulamaları, tek bir platforma taşımak, kurumsal hafıza oluşturmak ve kullanıcıları tek bir uygulamayı kullanmalarını sağlamayı hedefledik. Aynı zamanda, SAP de fazla maliyete sebep olacak, esnek olmayacak yapıları da eBA üzerinde akışlarını yürütmeyi planladık.

    Çözüm

    Piyasadaki maliyet, referans ve kullanılabilirlik olarak en uygun ürün olarak eBA’yı gördük. Kurulum ve implementasyonda sıkıntı çekmedik.

    Tecrübeler

    4 ay gibi bir süreçte yaklaşık 10 süreç devreye aldık.

    eBA kullanan firmalarla direkt bire bir referansları ile ulaştık. Aynı zamanda şirketimizde çalışan daha önce eBA geliştirmeleri yapmış çalışanlarımızın da katkısı oldu. Kurumumuza sağladığı katma değer; 2 farklı uygulamadaki projeleri eBA’ya taşımak oldu. Kağıtla dönen işe alım süreçlerini taşıdık. 4 ay gibi bir süreçte yaklaşık 10 süreç devreye aldık.

    Implementasyon işleri daha önceden eBA da geliştirme yapmış olan bünyemizdeki Bilgi Sistemleri Şefleri tarafından yapıldığı için problem yaşamadık.

    Destek sistemlerini kullandığımızda olabildiğince yapıcı ve zamanında destek aldık. Uygulama şirket geneline yansıtılmış durumda ve Masraf, Avans ve İzin süreçlerini devreye aldığımızda işletmenin tamamında daha aktif halde kullanılacak. SAP ile entegrasyonunun olması da SAP projemizde bize değer katacaktır.