Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • AES ENTEK ELEKTRİK ÜRETİMİ A.Ş.

    SAP Müdürü Dilek HALDENBİLEN diyor ki;

    Koç Holding ve Aygaz ile AES’in ortak kuruluşu olan AES Entek Elektrik Üretimi A.Ş., toplam 302 MW elektrik üretim kapasitesine sahip ikisi orta büyüklükte ve biri küçük ölçekli olmak üzere 3 adet doğal gaz santrali işletmektedir.

    AES Entek, Koç Topluluğu ve AES’nin güçlerini birleştirmesi ile birlikte Türkiye’nin lider özel elektrik üretim şirketleri arasında yerini almayı hedeflemektedir. Bu hedeflenen büyüklüğe ulaşmak için AES Entek, birleşme ve satın almalar, üretim santrallerinin özelleştirilmesi ve ülke genelinde yeni santral projelerini içeren oldukça çeşitli yatırım fırsatlarını yakından takip etmektedir. AES Entek şirketinin ortağı olan AES Fortune 200 içinde yer alan uluslararası enerji şirketidir. Çeşitlilik içeren termik ve yenilenebilir enerji kaynaklarına dayalı elektrik üretim tesisleri ve elektrik dağıtım varlıkları aracılığıyla 29.000 çalışanı ile 27 ülkeye uygun fiyatlı ve sürdürülebilir enerji sağlamaktadır. AES’in 2010 cirosu 16 Milyar dolar olup, toplam aktifi 41 milyar dolardır.

    AES Entek’in ortaklarından AES firmasının tüm dünyadaki iştiraklerinde de kullandığı başka bir workflow yazılımı ile maliyet, implementasyon süreci, son kullanıcı için kolay kullanılabilirlik gibi kriterler ile karşılaştırma yapıldı. eBA her açıdan öne çıkan bir program oldu.

    Yaklaşık 1 yıldır kullanıyoruz. 2012 başından beri de tüm süreçlerimizi eBA üzerine taşıdık. Satınalma onayları, izinler, seyahat ve masraf formları bunlardan bazıları. Bunu yaparken büyük oranda kendi kaynaklarımızı kullandık. Programı satın aldığımızda verilen 2 günlük eğitim ve Bimser’in destek dökümanları sayesinde gerçekleştirdik.

    Şirket bünyesindeki üretim tesislerinin farklı lokasyonlarda olması daha önce onaylarda gecikmelere ve süreçlerde aksamalara neden olmakta idi. eBA ile online (tüm mobil cihazlar ile) onay otomasyonuna geçildiğinden beri üst yönetimimiz ve çalışanlarımız daha hızlı süreçleri yürütebilmektedir.

    Kurumsal kaynak planlaması olarak kullandığımız program ile entegrasyonunu, Bimser’in zaten bu program ile daha önceki tecrübeleri sayesinde çok kısa sürede tamamladık.

    SÜTAŞ GRUBU

    Bilgi ve İletişim Teknolojileri Koordinatörü Murat YÜCEDAĞ diyor ki;

    Sütaş Grubu olarak eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ni 2011 Ocak ayından itibaren kullanmaktayız. eBA süreç tasarım ve kod yazılım platformlarının anlaşılır, kolay kullanılabilir ve basit olmasından dolayı, süreçlerimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ne aktarma kararı aldık.

    Kurulumdan günümüze kadar, toplam 10 adet karmaşık sürecimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ne başarıyla aktardık. Tasarım ve test aşamasında olan, kısa ve orta vadede kullanıma alacağımız süreçlerle birlikte, tüm süreçlerimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi ile yönetmeyi planlıyoruz.

    eBA İş Akış Yönetim Sistemi sayesinde prosedürlerimize uygun bir şekilde, maksimum verimliliği sağlayabilen akışlar tasarlayabiliyoruz. Kullanmakta olduğumuz, ERP ve diğer sistemlerden veri alma ve veri gönderme entegrasyonlarını kolayca yapabiliyoruz. Yapmak istediğimiz ve hazır olmayan entegrasyon taleplerimize çok kısa sürede dönüş alabiliyoruz.

    Bimser Çözüm yetkililerine alanındaki yabancı yazılımlarla rekabet edebilecek kalitede ve basit bir yazılım ürettikleri için teşekkür ediyoruz. Sütaş Grubu olarak eBA İş Akış Yönetim Sistemini tüm şirketlere gönül rahatlığı ile tavsiye ediyoruz.

  • ARÇELİK

    Kalite Sistemleri Uzmanı Samim NEMLİOĞLU diyor ki;

    “Arçelik A.Ş.’de dokümantasyon yönetimi için seçtiğimiz QDMS yazılımını 2012 yılında devreye aldık. Devreye alınış, sonraki kullanım süreci ve yeni modüllerle geliştirme aşamalarında başta Ahmet Bey olmak üzere Bimser çalışanlarından yakın ilgi, destek ve yönlendirme gördük. Bu yönleriyle başarılı ve kurumsal bir iş ortaklığı örneği gösterdiklerini ifade etmek isteriz.

    Arçelik gibi çok coğrafyalı kurumsal bir yapıya sahip ve 10’dan fazla yönetim sistemini global organizasyonuna yaygınlaştırmış bir kuruluşta QDMS gibi bir yazılımın gerekliliği tartışılmazdır. Özellikle doküman ve DÖF hayat çevrimlerinin sistem üzerinden yönetimi sayesinde doküman ve kayıtlara tüm ampüslerimizden erişim ve uygulama kolaylığı sağlanmıştır. Zaman içerisinde çevre etki envanteri, aksiyon ve sera gazı hesaplama gibi yeni uygulamaların devreye alınmasıyla birlikte ilgili iş süreçlerimizdeki etkinlik ve verimliliğin artması beklenmektedir.”

    EVYAP

    Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,

    • Doküman yönetimi
    • DÖF
    • UHBF
    • Müşteri Geri Bildirim
    • Denetim

    Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.

    Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar