Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • BRISA BRIDGESTONE SABANCI LASTİK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

    Bilgi Sistemleri Yöneticisi İlker ÇETİNER diyor ki;

    Brisa Bridgestone Sabancı Lastik A.Ş.’de eBA İş Akış Yönetim Sistemini 2004 yılından itibaren aktif olarak kullanmaktayız. 70 adetten fazla geliştirilen iş süreci ile onayların elektronik ortamda verilmesi, süreçlerin hızlanmasına ve kağıtsız ofis ortamının oluşturulmasına katkı sağlamaktadır.

    Özellikle SAP entegrasyonundaki kolaylık nedeniyle tercih sebebi olmakta ve devamlı olarak eBA sistemine yeni formlar eklenmektedir. Oluşturulan formlar ile ilgili her türlü raporlama sistemde yapılabilmekte ve sağladığı etkin belgeleme arşivi ile istenilen forma kısa sürede erişim imkanı vermektedir.

    SARKUYSAN A.Ş.

    Bilgi İşlem Müdürü Erhan AKBAŞ diyor ki;

    Metal sektörünün öncü firmalarından olan şirketimizde, eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ni kullanmaya 2006 yılında eBA3 ile başladık.

    eBA kullanımı özellikle İnsan Kaynakları ve Satın Alma süreçlerinde işimizi oldukça kolaylaştırdı. Kağıt kullanımı azaldığı gibi aynı zamanda süreçlerin hızı ve izlenebilirliği çok arttı.

    2011 yılında ise eBA’nın yeni versiyonu olan eBA5‘e geçiş yaptık. Bu versiyon ile, eBA, kullandığı .NET FrameWork alt yapısı ve C# dili ile bize çok daha esnek bir yapı sağladı.

    Böylece, halen kullandığımız IBM AS/400 ile, eBA’nın entegrasyonunu sağlama imkanımız oldu. Süreçlerin kullandığımız ana sistemden tetiklenebiliyor olması eBA’nın bizim açımızdan kullanım alanını da genişletti. Bu konuda çalışmalarımız devam ediyor.

    Bütün bu formların ve süreçlerin oluşturulması aşamalarında yerli bir yazılım firması ile çalışmanın avantajını Bimser ekibinin yakın desteğini alarak yaşadık.

    Kendilerine, böyle bir ürün geliştirdikleri için, teşekkür ediyoruz.

  • EVYAP

    Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,

    • Doküman yönetimi
    • DÖF
    • UHBF
    • Müşteri Geri Bildirim
    • Denetim

    Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.

    Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

    ARÇELİK

    Kalite Sistemleri Uzmanı Samim NEMLİOĞLU diyor ki;

    “Arçelik A.Ş.’de dokümantasyon yönetimi için seçtiğimiz QDMS yazılımını 2012 yılında devreye aldık. Devreye alınış, sonraki kullanım süreci ve yeni modüllerle geliştirme aşamalarında başta Ahmet Bey olmak üzere Bimser çalışanlarından yakın ilgi, destek ve yönlendirme gördük. Bu yönleriyle başarılı ve kurumsal bir iş ortaklığı örneği gösterdiklerini ifade etmek isteriz.

    Arçelik gibi çok coğrafyalı kurumsal bir yapıya sahip ve 10’dan fazla yönetim sistemini global organizasyonuna yaygınlaştırmış bir kuruluşta QDMS gibi bir yazılımın gerekliliği tartışılmazdır. Özellikle doküman ve DÖF hayat çevrimlerinin sistem üzerinden yönetimi sayesinde doküman ve kayıtlara tüm ampüslerimizden erişim ve uygulama kolaylığı sağlanmıştır. Zaman içerisinde çevre etki envanteri, aksiyon ve sera gazı hesaplama gibi yeni uygulamaların devreye alınmasıyla birlikte ilgili iş süreçlerimizdeki etkinlik ve verimliliğin artması beklenmektedir.”

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar