Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • PETKİM A.Ş.

    eBA Proje Yöneticisi Ali ÇIBIKLI diyor ki;

    eBA’yı hem kavramsal, hem de ürün olarak fonksiyonel ve başarılı buluyor; süreç ve işletimlerini yönetebilmek isteyen her şirket için faydalı olacağını düşünüyoruz.

    eBA’yı 2006 Mayıs ayından itibaren kullanıyoruz. Sisteme kısa bir hazırlık ve kurulum döneminin ardından örnek birkaç küçük formla başladık. Sonrasında 3 hacimli süreçle devam ettik. Başlangıç ve alışma dönemlerinin ardından yoğun bir katılım ve taleple karşılaştık. Küçük bir ekiple yaklaşık 2 yıllık bir proje süresinde şirketimizin tüm iş süreçlerini kademeli olarak eBA’ya taşıdık. Yoğun bir şekilde kullanıma devam ediyoruz. Halen 70 aktif süreçte, günlük 1,000 form doldurulmakta ve bu formların 5,000 onayı gerçekleşmektedir. eBA sunucumuzun günlük erişim sayısı 10,000‘in üzerindedir.

    eBA Designer form geliştirme ve özellikle akış tasarlama özelliği ile hemen hemen hiç kod yazmadan hızlı süreç geliştirebilmeyi, Manager sistem ve süreçleri yönetebilmeyi, User Interface görsel web arayüzü ile kullanıcılarımızın sistem erişimini, Raporlama ve Belge Arşivi ise etkin bir şekilde dataları listeleyebilmeyi sağlamaktadır.

    eBA, çalışanlarımızın tümüne açık, şirket iş akış ve ofis otomasyon platformumuz konumundadır. Temel eBA uygulamalarımız: İç Yazışma, Öneri Sistemi, İnsan Kaynakları (İzin, Seyahat, Vizite, Vardiya, Mesai, İşbildirim, İşdeğerlendirme), Satınalma ve Malzeme Yönetimi (SAT-Satınalma Onay, Malzeme Talep, Satıcı Onay, Teklif Değerlendirme, Tedarikçi Değerlendirme, Teknik Analiz), İdari İşler (Lojman, Taşıt, Misafirhane Talep, Servis, Gelen/Giden Faks/Evrak), Çevre ve İş Güvenliği (İş Kazası, İş Sağlık ve Güvenlik, Atık), Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (Müşteri Ziyaret, Fuar ve Toplantı Kayıt), Diğer (Ekip, Bilgi Edinme, Proje, IT-Talep, Personel Bilgi Talep…)

    Yıllık kurum içi anketlerimizde eBA’da % 90 memnuniyet oranlarını yakalamış durumdayız.

    Standart e-form, yönetilebilir süreç, e-akış, e-onay, e-arşiv, entegrasyon, hız ve maliyet avantajı en önemli faydalardır. E-ortam en az 5-10 kat avantaj sağlamakta, bazen küçük bir sürecin bile yıllık katma değeri çok ciddi boyutlara ulaşmaktadır.

    ERP Sistemimizde İnsan Kaynakları, Satınalma ve Malzeme Yönetimi süreçlerimizin iş akış ve belge arayüzleri eBA ile entegre edilmiştir. Bu kapsamdaki formlarımız ERP ile uyumlu ve entegre çalışmaktadır.

    SOCIÉTÉ GÉNÉRALE

    Süreç ve Kalite Yönetimi Direktörü Tolga AYKAÇ diyor ki;

    Türkiye’de 1989 yılından beri faaliyet gösteren Société Générale, 2007 yılı sonunda ise KrediVer markası ile tüketici kredisi faaliyetine başlamıştır.

    Faaliyetimizin temelini oluşturan bireysel kredi sürecinin takibinde ve izlenmesinde iyileştirme yapmak amacıyla ilgili süreci elektronik ortamda takip edebileceğimiz bir süreç otomasyonu arayışına girdik. Şirketimizin temel faliyet noktası olan kredi taleplerinin yönetiminde bize hızlı ve esnek cevap verebilecek bir uygulama arayışı içerisinde olduğumuz noktada Bimser’in eBA çözümü ile çalışmaya karar verdik. Uzun araştırmalar sonucunda karar verdiğimiz eBA uygulaması üzerinde, Kredi Değerlendirme ekibinin tüm iş yoğunluğunu takip edebilir duruma ulaşmamızın yanı sıra kurulan akıllı sistem vasıtasıyla çalışanlar arasında iş yoğunluğu sistem tarafından otomatik olarak dengelenir oldu. Yüksek rekabetin olduğu Finans sektöründe yapılan başvuruların hızlı olarak değerlendirmesi ve kontrol edilmesi gerekliliği yadsınamaz bir gerçektir. Bu anlamda eBA yüksek entegrasyon kabiliyeti sayesinde Fransa’daki ana bankacılık sistemi, SGK, EGM gibi çeşitli operasyonel sistemlerden gelen verileri toplayarak değerlendirme ekibinin tek bir ekrandan hızlı bir şekilde kredilerini değerlendirebilmelerine olanak sağlamıştır.

    Bir gün içerisinde binlerce kredi başvurusunun yapıldığı ve çok yoğun olarak kullanılan sistemde, kredi taleplerine vermiş olduğumuz hızlı geri dönüşler ile müşteri memnuniyetini sağladık. eBA ile yaşadığımız bu başarı ile şirketimiz bünyesinde döküman üzerinden takip etmekte olduğumuz tüm iş süreçlerinin iyileştirilmesinde eBA sisteminin kullanılmasına karar verilmiş ve diğer iş süreçleri üzerinde çalışmalara başlanmıştır.

  • PERFETTI VAN MELLE

    Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;

    Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.

    Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

    KARDEMİR

    Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;

    Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.

    3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.

    Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar