Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • MİKES MİKRODALGA ELEKTRONİK SİSTEMLER A.Ş.

    Yönetim Bilgi Sistemleri Müdür Vekili Tuncay Arpacı diyorki;

    2012 Yılı Nisan ayından beri eBA kullanıyoruz. eBA’yı tercih etmemizin ana nedenleri şunlardır:

    • Kolay süreç geliştirilebilir olması
    • Açık bir kodlama yapısına sahip olması (C#)
    • Raporlama ve yönetim yetenekleri
    • Entegrasyon kolaylıkları

    İlk aşamada rakip bir üründen, yaklaşık 12 sürecimizi, 1 hafta gibi kısa bir sürede eBA ortamına taşıdık. Verilen 3 günlük bir eğitimle de kendi süreçlerimizi yapar duruma geldik. 3 aylık yoğun danışman desteğine ihtiyacımız oldu. Daha sonra ürünün açık kod yapısı ve kolay akış tasarlanabilir olması nedeniyle danışman desteği ihtiyacımız azaldı. Şu an, Seyahat Onay, Satın Alma Talep, Araç İstek, Dış Görevlendirme, Kırtasiye İstek, Sevkiyat Talep gibi ana süreçlerimiz olmak üzere toplam 20 adet sürecimizi eBA üzerinde koşuyoruz.

    Hedefimiz ıslak imza gerektiren süreçlerimizi de Elektronik imza altyapısını da oturttuktan sonra eBA üzerine taşımak. Bimser’ e böyle bir ürünü bizlerle tanıştırdığı için teşekkür ederim.

    PETKİM A.Ş.

    eBA Proje Yöneticisi Ali ÇIBIKLI diyor ki;

    eBA’yı hem kavramsal, hem de ürün olarak fonksiyonel ve başarılı buluyor; süreç ve işletimlerini yönetebilmek isteyen her şirket için faydalı olacağını düşünüyoruz.

    eBA’yı 2006 Mayıs ayından itibaren kullanıyoruz. Sisteme kısa bir hazırlık ve kurulum döneminin ardından örnek birkaç küçük formla başladık. Sonrasında 3 hacimli süreçle devam ettik. Başlangıç ve alışma dönemlerinin ardından yoğun bir katılım ve taleple karşılaştık. Küçük bir ekiple yaklaşık 2 yıllık bir proje süresinde şirketimizin tüm iş süreçlerini kademeli olarak eBA’ya taşıdık. Yoğun bir şekilde kullanıma devam ediyoruz. Halen 70 aktif süreçte, günlük 1,000 form doldurulmakta ve bu formların 5,000 onayı gerçekleşmektedir. eBA sunucumuzun günlük erişim sayısı 10,000‘in üzerindedir.

    eBA Designer form geliştirme ve özellikle akış tasarlama özelliği ile hemen hemen hiç kod yazmadan hızlı süreç geliştirebilmeyi, Manager sistem ve süreçleri yönetebilmeyi, User Interface görsel web arayüzü ile kullanıcılarımızın sistem erişimini, Raporlama ve Belge Arşivi ise etkin bir şekilde dataları listeleyebilmeyi sağlamaktadır.

    eBA, çalışanlarımızın tümüne açık, şirket iş akış ve ofis otomasyon platformumuz konumundadır. Temel eBA uygulamalarımız: İç Yazışma, Öneri Sistemi, İnsan Kaynakları (İzin, Seyahat, Vizite, Vardiya, Mesai, İşbildirim, İşdeğerlendirme), Satınalma ve Malzeme Yönetimi (SAT-Satınalma Onay, Malzeme Talep, Satıcı Onay, Teklif Değerlendirme, Tedarikçi Değerlendirme, Teknik Analiz), İdari İşler (Lojman, Taşıt, Misafirhane Talep, Servis, Gelen/Giden Faks/Evrak), Çevre ve İş Güvenliği (İş Kazası, İş Sağlık ve Güvenlik, Atık), Satış ve Müşteri İlişkileri Yönetimi (Müşteri Ziyaret, Fuar ve Toplantı Kayıt), Diğer (Ekip, Bilgi Edinme, Proje, IT-Talep, Personel Bilgi Talep…)

    Yıllık kurum içi anketlerimizde eBA’da % 90 memnuniyet oranlarını yakalamış durumdayız.

    Standart e-form, yönetilebilir süreç, e-akış, e-onay, e-arşiv, entegrasyon, hız ve maliyet avantajı en önemli faydalardır. E-ortam en az 5-10 kat avantaj sağlamakta, bazen küçük bir sürecin bile yıllık katma değeri çok ciddi boyutlara ulaşmaktadır.

    ERP Sistemimizde İnsan Kaynakları, Satınalma ve Malzeme Yönetimi süreçlerimizin iş akış ve belge arayüzleri eBA ile entegre edilmiştir. Bu kapsamdaki formlarımız ERP ile uyumlu ve entegre çalışmaktadır.

  • EVYAP

    Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;

    Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,

    • Doküman yönetimi
    • DÖF
    • UHBF
    • Müşteri Geri Bildirim
    • Denetim

    Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.

    Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

    PERFETTI VAN MELLE

    Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;

    Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.

    Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar