Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz Hakkımızda Ne Diyor

  • OYAK BETON

    Bilgi Sistemleri Şefi Ferhat BULUT diyor ki;

    OYAK Beton olarak eBA İş Akışı çözümünü 2008 Ocak ayından beri kullanmaktayız. Kullanımına ilk başladığımız süreç Satınalma süreci oldu. İlk sürecimizin entegrasyonu biraz zaman alsa da, sonraki süreçlerimizi oldukça hızlı bir biçimde eBA’ya taşıdık. Başlangıçta sadece formların ve süreçlerin yer aldığı eBA bir süre sonra farklı uygulamaların ve raporların yer aldığı ortak bir platforma dönüştü. eBA’nın yatırım geri dönüşü çok hızlı ve avantajlı oldu.

    Şirketimizin eBA platformunda kullanmakta olduğu süreç-uygulamaların ana başlıklarını; İnsan Kaynakları, Satınalma, Kalite, Çevre ve İSG, Öneri Sistemi, Finans, İdari İşler, Sözleşmeler, Müşteri Şikayet, Müşteri Ziyaret… olarak sıralayabiliriz. eBA, gerek form tasarımı gerekse akış tasarımı yönünden oldukça esnek bir yapıya sahip olması ve .NET FrameWork alt yapısını kullanarak C# ile kod yazılabilmesi nedeniyle diğer uygulamalarımızla entegre uygulamaları kolaylıkla geliştirebilmemize olanak sağlamaktadır. Süreçlerimizden bazıları LOGO, QDMS, FATS ve Üretim programlarımızla entegre çalışmaktadır.

    eBA nın en önemli avantajı Bimser firmasının uzman bir ARGE ekibine sahip oluşu ve firmaların istek ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak sürekli gelişen bir platform sunuyor olmasıdır. Bu gelişmeleri eBA3,eBA4-eBA5 versiyonlarını kullanan bir firma olarak net biçimde görmekteyiz. Versiyon geçişlerini ve güncellemelerini takip ediyor ve sistemimizi yeni ihtiyaçlara uygun biçimde geliştirmeye devam ediyoruz. Önümüzdeki yıllarda eBA’nın yurt dışında da hak ettiği yeri bulacağına inanıyorum.

    SÜTAŞ GRUBU

    Bilgi ve İletişim Teknolojileri Koordinatörü Murat YÜCEDAĞ diyor ki;

    Sütaş Grubu olarak eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ni 2011 Ocak ayından itibaren kullanmaktayız. eBA süreç tasarım ve kod yazılım platformlarının anlaşılır, kolay kullanılabilir ve basit olmasından dolayı, süreçlerimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ne aktarma kararı aldık.

    Kurulumdan günümüze kadar, toplam 10 adet karmaşık sürecimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi’ne başarıyla aktardık. Tasarım ve test aşamasında olan, kısa ve orta vadede kullanıma alacağımız süreçlerle birlikte, tüm süreçlerimizi eBA İş Akış Yönetim Sistemi ile yönetmeyi planlıyoruz.

    eBA İş Akış Yönetim Sistemi sayesinde prosedürlerimize uygun bir şekilde, maksimum verimliliği sağlayabilen akışlar tasarlayabiliyoruz. Kullanmakta olduğumuz, ERP ve diğer sistemlerden veri alma ve veri gönderme entegrasyonlarını kolayca yapabiliyoruz. Yapmak istediğimiz ve hazır olmayan entegrasyon taleplerimize çok kısa sürede dönüş alabiliyoruz.

    Bimser Çözüm yetkililerine alanındaki yabancı yazılımlarla rekabet edebilecek kalitede ve basit bir yazılım ürettikleri için teşekkür ediyoruz. Sütaş Grubu olarak eBA İş Akış Yönetim Sistemini tüm şirketlere gönül rahatlığı ile tavsiye ediyoruz.

  • ARÇELİK

    Kalite Sistemleri Uzmanı Samim NEMLİOĞLU diyor ki;

    “Arçelik A.Ş.’de dokümantasyon yönetimi için seçtiğimiz QDMS yazılımını 2012 yılında devreye aldık. Devreye alınış, sonraki kullanım süreci ve yeni modüllerle geliştirme aşamalarında başta Ahmet Bey olmak üzere Bimser çalışanlarından yakın ilgi, destek ve yönlendirme gördük. Bu yönleriyle başarılı ve kurumsal bir iş ortaklığı örneği gösterdiklerini ifade etmek isteriz.

    Arçelik gibi çok coğrafyalı kurumsal bir yapıya sahip ve 10’dan fazla yönetim sistemini global organizasyonuna yaygınlaştırmış bir kuruluşta QDMS gibi bir yazılımın gerekliliği tartışılmazdır. Özellikle doküman ve DÖF hayat çevrimlerinin sistem üzerinden yönetimi sayesinde doküman ve kayıtlara tüm ampüslerimizden erişim ve uygulama kolaylığı sağlanmıştır. Zaman içerisinde çevre etki envanteri, aksiyon ve sera gazı hesaplama gibi yeni uygulamaların devreye alınmasıyla birlikte ilgili iş süreçlerimizdeki etkinlik ve verimliliğin artması beklenmektedir.”

    PERFETTI VAN MELLE

    Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;

    Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.

    Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

Tüm Müşteri Görüşleri

Müşterilerimiz hakkında

  • 100
    Bizi Tercih Ediyor
  • 95
    Çözümlerimizden Memnunlar
  • 88
    Kullanım Kolaylığını Beğeniyorlar
  • 95
    Desteğimizden Memnunlar